Forum PWSZ AS w Walbrzychu Strona Główna
Home FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj


Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum PWSZ AS w Walbrzychu Strona Główna -> FAQ, Ogłoszenia dotyczące forum, Problemy -> Głowny Regulamin Forum - nowy !!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Akuma
Emerytowany Admin



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Absolwent PWSZ / SSAmgr I Uni. Wroc.

PostWysłany: Pią 13:17, 03 Lis 2006    Temat postu: Głowny Regulamin Forum - nowy !!!

Uwagi ogólne:

Uzytkowników obowiazują na forum:
niniejszy regulamin,
wskazówki i postanowienia podane do wiadomości w wątku "słowo od administratorów". Ponadto użytkowników obowiązują indywiduane wskazówki lub zalecenia kierowane do nich przez administratorów lub moderatorów oraz regulaminy poszczególnyc działów (zamieszczone ponizej)

Regulamin w głównej mierze opiera się na zasadach netykiety. Przytoczone punkty regulaminu są najistotniejszymi kwestiami, które będą brane pod uwagę przy moderacji. Poza tym na forum obowiązują wszystkie zasady netykiety, której poznanie leży już w interesie użytkownika. Link do netykeity - [link widoczny dla zalogowanych]

Administratorzy i moderatorzy nie odpowiadają za treści wypowiedzi napisane przez użytkowników zalogowanych na forum. Każdy użytkownik odpowiada za własne słowa i sam ponosi za nie odpowiedzialność w przypadku złamania prawa.

Jeden użytkownik może się zarejestrować na forum tylko raz. W przypadku wykrycia użytkownika występującego pod więcej niż jednym nickiem, zostanie on usunięty z forum w trybie doraźnym wraz z jego klonami. Osoby, które się zarejestrowały, a przez ustalony w regulaminie czas nie napiszą żadnego postu też zostaną usunięte z forum.

Ostrzeżenia i bany:


1. Ostrzeżenie można otrzymać za:
- pisanie nie na temat.
- prowadzenie luźnych konwersacji nie związanych z tematem. Jeśli chcesz poplotkować z innym użytkownikiem skorzystaj z prywatnej wiadomości lub komunikatora (np. gadu gadu)
- zakładanie ankiet niezwiązanych z tematem oraz ankiet nie przyczyniających się do rozwiania problemu poruszonego w temacie.
- nazywanie zakładanych przez siebie tematów nieadekwatnie do ich treści. Pamiętaj, że często nowi użytkownicy przeglądają stare tematy aby znaleźć potrzebne im informacje. Prawidłowe nazewnictwo tematów znacznie im w tym pomaga.
- dublowanie istniejacych tematów. Zanim założysz nowy temat upewnij się czy temat który chcesz poruszyć już nie istnieje.
- używanie obcojęzycznych przekleństw chyba ze są one pisane w humorystycznym kontekście i nie są kierowane do konkretnej osoby lub gupy osób
- Spamowanie. Przez spam rozumiemy min. pisanie kilku postów pod rząd w czasie krótszym niż 24 h, odpowiadanie na swoje własne posty, pisanie postów nie na temat, pisanie postów składających się z samych emotikon lub wypowiedzi w stylu „ehe, no, lol” oraz prowadzenie rozmów niezwiązanych z tematem.


2. Pod groźbą ostrzeżenia lub zbanowania, zabronione jest:
- Używanie wulgaryzmów
- Kierowanie wulgaryzmów oraz eufemizmów pod adresem innych użytkowników
- Podsycanie konfliktów pomiędzy forumowiczami przy pomocy prowokacji lub szerzenia niesprawdzonych wiadomości.
- Pomawianie forumowiczów oraz osób trzecich.
- Publikowanie treści o tematyce pornograficznej
- Publikowanie treści wulgarnych, zawierających przekleństwa lub wyrażenia powszechnie uznane za obraźliwe.
- Publikowanie treści nawołujących do nienawiści, dyskryminacji czy tez wyższości jednych ludzi nad drugimi na jakimkolwiek tle np. na tle rasowym, religijnym czy politycznym.
- Publikowanie treści niezgodnych z obowiązującym w Polsce prawem.

3. Dodatkowo użytkownik może zostac upomniany przez moderatora w przypadku drobnego naruszenia regulaminu. Upomnienie nie niesie ze soba zadnych konsekwencji w postaci ostrzeżenia lecz jest sygnałem dla uzytkownika, że łamie on regulamin. W przypadku nieustosunkowania się do upomnienia każde kolejne wykroczenie tego typu karane będzie ostrzeżeniem

Użytkownicy:

1. Nie należy pisać dwóch lub więcej postów jeden pod drugim przez jednego użytkownika, w krótkich odstępach czasu. Posty takie są traktowane jako spam i są podstawą do dania ich autorowi ostrzeżenia. Jeśli chcesz dodać coś do swojego posta korzystaj z opcji „edytuj”. Jeśli zdublowałeś posta, skorzystaj z opcji „kasuj”.

Wyjątek: możliwe jest pisanie kolejnego posta po swoim poprzednim w przypadku gdy przez 24h żaden inny użytkownik nie udzielił się w temacie.

2. Nowo założone tematy, które dublują juz istniejące tematy na forum będą usuwane. Ponadto usunięciu z forum lub zamknięciu podlegają tematy, które wg subiektywnej oceny administratorów lub moderatorów odbiegają od dobrych obyczajów lub tematyki niniejszych zakładek forum.

3. Jeśli uważasz że jakiś temat godzi w twoje przekonania lub narusza regulamin głoś to moderatorowi lub administratorowi. Nie wypisuj obraźliwych określeń w stosunku do autora tematu, a tym bardziej nie staraj się wprowadzać z tego powodu konfliktów i zamieszania w tym temacie.

4. Posty pisane nie na temat będą usuwane aby nie zakłócać porządku dyskusji w temacie. Administrator lub moderator, który dokona skasowania postu powinien powiadomić o tym użytkownika w formie upomnienia, a jeśli to sytuacja notoryczna dać mu ostrzeżenie.

5. Zakładając nowy temat należy sprawdzić czy podobny juz na forum istnieje. W przypadku wątpliwości co do wybrania odpowiedniego działu dla zakładanego tematu lub tez przyporządkowaniu postu do danego tematu, należy zwrócić się do jednego z administratorów lub moderatorów z pytaniem poprzez PW.

6. Każda z osób wypowiadająca się na forum może otrzymać 3 ostrzeżenia, po otrzymaniu takiej ilości ostrzeżeń moderator lub administrator ma prawo wykluczyć użytkownika z grona forumowiczów bez uprzedniego poinformowania.

7. Osoby permanentnie lub złośliwie naruszające niniejszy regulamin i nie reagujące na uwagi administratora i moderatorów będą usuwane z listy użytkowników forum, a ich konta kasowane. Osoby, których konto zostanie usunięte nie mogą korzystać z forum pod żadnym innym nickiem.

8. Każdy z użytkowników powinien sam z dobrej woli pilnować porządku na forum.

9. Jeśli osoba, która założyła jakiś temat uważa, że został on w pełni wyczerpany powinna zgłosić to administratorowi lub moderatorowi w celu zamknięcia tematu.

10. Zamknięte tematy trafiają do kosza/archiwum gdzie są dostępne do wglądu użytkowników forum. Sensem istnienia kosza jest danie wglądu w usunięte tematy użytkownikom, aby nie powtarzali błędów i nie zakładali podobnych tematów.

11. Konta użytkowników, którzy zarejestrują się i w ciągu 30 dni nie napiszą żadnego posta zostaną usunięte. Osoby, które nie chcą czynnie brać udziału w forum mogą korzystać z opcji 'gość', w której większość działów jest dostępna 'tylko do odczytu'

12. Konto usuwane jest po miesiącu nieobecności użytkownika na forum, jeśli w tym czasie na jego koncie nie zapisze się choćby jeden post

13. Konto usuwane jest po 6 miesiącach braku aktywności na forum, licząc od ostatniego napisanego postu

14. Do każdego z działów dodatkowo może zostać utworzony regulamin pomocniczy, który zostanie podany do wiadomości w danym dziale. Każdy z użytkowników forum zostanie poinformowany na swój własny e-mail o zmianach na forum.



Moderatorzy:
1. Moderator ma prawo do dawania ostrzeżeń.
2. W przypadku konieczności zbanowania użytkownika moderator powinien skonsultować ten fakt z adminem.
3. Każdy moderator interweniujący w posty innych użytkowników powinien podpisać się nickiem pod swoją interwencją.
4. W przypadku nadużywania swoich kompetencji lub nie wywiązywania się ze swoich obowiązków, moderator może zostać zawieszony lub odwołany ze swojej funkcji przez administratora.
5. Moderator nie ma obowiązku tłumaczyć się ze swoich działań przed użytkownikami

Uwagi dla użytkowników:
- moderator jest także człowiekiem a wiec nie jest doskonały. Może mieć zły dzień, problemy techniczne z komputerem lub cokolwiek innego. Jeśli uważasz, ze jego interwencja była niesłuszna, skontaktuj się z nim. Jeśli problem nie zostanie rozwiązany, skontaktuj się z administratorem
- Jeśli zauważyłeś naruszenie regulaminu zgłoś to moderatorowi. Bardzo ułatwia to jego prace i przyczynia się do porządku na forum. Moderator też człowiek – może przecież coś przeoczyć.
- Nie baw się w moderatora. Zamiast straszyć nowicjuszy banem (od tego są moderatorzy ;) spróbuj im pomóc. Pamiętasz swoje pierwsze kroki na forum?

wszystkie prawa zatrzeżone - www.silesius.fora.pl


http://www.silesius.fora.pl/viewtopic.php?t=1754 - W tym temacie znajdują sie stare, wciąz obowiązujące, regulaminy pomocnicze poszczególnych działów. Obecnie trwają prace nad ich usprawnieniem. O wszytskich zmianach będziemy informować użytkowników na bierząco.

Akuma & PlayR
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PlayR
AdministratoR / CAMEratoR



Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: FP III - gr B (czasami)

PostWysłany: Sob 0:16, 28 Kwi 2007    Temat postu:

Rejestracja

Po rejestracji każdy użytkownik musi zaczekać na akceptację swojego konta. Decyzję podejmuje administrator. Prosimy zatem o rzetelne wypełnianie formularza, szczególnie rubrykę "skąd", gdzie wpisujemy kierunek i rok studiów.

1. Administrator ma prawo odrzucić użytkownika jeśli na etapie rejestracji złamie on regulamin lub jego dane sugerować będą, że jest on bot'em.
2. Użytkownik może się odwołać od decyzji administratora poprzez kontakt e-mail lub gg
3. W przypadku nieobecności administratora w sieci proces rejestracji może się przedłużyć. Prosimy o wyrozymiałość i cierpliwość.
4. Zasady te zostały wprowadzone głównie w celu ochrony przed botami i służą poprawieniu poziomu bezpieczeństwa na forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum PWSZ AS w Walbrzychu Strona Główna -> FAQ, Ogłoszenia dotyczące forum, Problemy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis Developer News
Regulamin